دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

رکورد شکنی بزرگترین پذیره نویسی تاریخ بازار سرمایه ایران

با استقبال بی‌نظیر مردم عزیز، کلیه‌ سهام عرضه شده بانک‌پاسارگاد در روز دوم پذیره نویسی ، دوشنبه مورخ ۱۰ آبان ۱۳۸۹ در شعبه های بانک پاسارگاد و فرابورس به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در روز اول پذیره نویسی ۲۳ هزار نفر سهام بانک را خریداری کردندو در روز دوم ۸ ۱ هزار نفر دیگر خریدار سهام پاسارگاد شدند که در مجموع بیش از ۴۰ هزار نفر در پذیره نویسی شرکت کردند.
خسرو رفیعی،مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد، ضمن اعلام این خبر گفت: سرمایه بانک از ۷.۷۰۰ میلیاد ریال با سلب حق تقدم خرید سهام از سهامداران قبلی و صدور سهام جدید از مبلغ ۷.۷۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۳،۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل سهام عرضه شده ۷،۷۰۰ میلیون سهم بود که از محل اضافه ارزش ایجاد شده آن ۷،۷۰۰ میلیون سهم به عنوان سهام جایزه به سهامداران قبلی شرکت تخصیص خواهد یافت.

رفیعی این استقبال چشم گیر از سهام بانک را نشانه اعتماد ملت بزرگوارمان به بانک پاسارگاد دانست و افزود: این امر علاوه بر خرسندی مدیران و بانکداران پاسارگاد وظیفه ی آنان را نیز سنگین تر می‌کند.بانک پاسارگاد امیدوار و مصمم است تا بتواند با ارایه خدمات بانکداری جدید و نیز تلاش برای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان گرامی ، منافع سهامداران خود را به بهترین شکل ممکن تامین و در جهت ارزش‌افزایی بیش از پیش سهام پاسارگاد قدم های ارزنده ای بردارند، که البته این استقبال کم نظیر نیز گواه موفقیت بانک پاسارگاد در این امر بوده است