دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

ساعت کار شعبه های شهرستان

این مطلب بنا به درخواست یکی از همکاران شهرستانی مان در رابطه با ساعت کار شعبه های شهرستان درج گردیده است.

خدمت تمامی همکاران گرامی در شهرستان های ایران عزیز سلام و خسته نباشید عرض می کنم.

باید اعتراف کنم زمانی که ساعت کاری شعبه های شهرستان از سوی مدیریت امور طرح و برنامه اعلام شد کمی جا خوردم. در نظر داشته باشید این تصمیم زمانی اتخاذ شد که برخی مسئولین شعب شهرستان نقطه نظرات خود را !!! در خصوص اختلاف ساعت شروع به کار این بانک با سایر بانک ها اعلام کردند. اینکه این نظرات از سر دلسوزی بوده یا ... مشخص نیست. لذا این تماس ها منجر به صدور اطلاعیه شماره 525 از سوی مدیریت امور طرح و برنامه و در پی آن اطلاعیه شماره 543 شد.

شعبه های شهرستان به دو دسته تقسیم شدند:

1-      شعبه های مستقر در استان های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، یزد، اصفهان، فارس،  چهارمحال وبختیاری، هرمزگان،  بوشهر، گلستان و سمنان:

 شنبه تا چهرشنبه           7          الی     17:30

 پنج شنبه                      7          الی     13:30

2-      شعبه های مستقر در استان های مازندران ، گیلان ، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، زنجان ، قزوین ، همدان ، کرمانشاه ، کردستان ، خوزستان ، مرکزی ، لرستان و قم :

 شنبه تا چهرشنبه           7:30      الی       18

   پنج شنبه                      7:30      الی   13:30

ضمناً در مورد گروه اول ساعت 14:30 الی 17:30 و در مورد گروه دوم 15 الی 18 به عنوان باجه عصر اعلام گردید که می بایست با حضور حداقل همکاران تشکیل شود. اما اعلام این ساعت چه فایده ای دارد وقتی از نظر مسئول شعبه حداقل همکاران یعنی حضور همه بدون وی.

به نظر می رسد ساعت کاری بالا نه تنها کمکی به پیشرفت و رشد بانک نمی کند بلکه باعث تحلیل رفتن یکی از ارزشمندترین سرمایه های بانک می شود که همان نیروی انسانی است.

در پایان امیدوارم مسئولین محترم بانک ، تجدید نظری در رابطه با ساعت کاری شعب شهرستان داشته باشند.
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

واقعا موافقم پاسارگاد دیگه اون پاسارگاد بانک عشق نیست کاش به گوش دکتر می رسید بچه دارن فرسوده میشن

همکار آرزومند چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

یادمه اون اوایل استخدام وقتی با برنامه های جالب بانک برای اینکه بچه ها خودشونو از هر لحاظ بکشن بالا آشنا شدم خیلی خوشم اومداما نمی دونم چی شد که یکدفعه ورق برگشت کلاسهای فشرده هر روز صبح که با کلاسای یک روز درمیون ارتقا بانکداران تداخل ژیدا کرد که همزمان با ماه رمضون بود و بعد از اون هم ادامه داشت شروع شد حالا یک روز از کله ی سحر میرفتیم بانک تا با کارگاه های آموزشی کارمونو شروع کنیم و بعد از اون هم که یا باجه بودیم یا کلاس بعداز ظهر تازه بعد از اتمام کلاسا داشتیم نقشه میکشیدیم که چطور کمی این خستگی رو جبران کنیم که ساعات کاری رو تغییر دادند
جالبش اینه که انتظاراتی که از بانکداران دارن تا خودشونو بکشن بالا ..... اما باز هم بچه های ما سعی خودشونو میکنن که از برنامه عقب نمونن حالا فقط نمی دونیم با این وضعیت چقدر دووم بیاریم؟؟؟؟!!!!۱ سال دیگه ۲سال دیگه یا ۵سال دیگه؟
جالبیش به اینه که وقتی این همه رو بچه های شهرستان فشار وارد میشه تو پورتال تند تند خبرهایی در مورد تفریحات بچه های تهرانی میخونیم که کلاس آموزش شنا واسشون گذاشتن برنامه های هنری هر ماه اجرا کنن و ...
حالا ای بانکداران عزیز آیا عدالت رعایت می شه؟؟؟؟؟

سلام چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://city-bank.blogfa.com

سلام به دوستای عزیز
من تازه این وبلاگو ثبتش کردم خودمم تو این سیستم تازه کارم
خوشحال میشم منم جزء دوستاتون قرار بدید و از نظرات خودتون بی بهرم نکنید. امیدوارم بتونم رفیق خوبی برای هم باشیم.
Parsa Mahmoudi
city-bank.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد