دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

ساتنا

چند روزی بود که طی مراجعه به شعبه درخواست می کرد تا وجه نقدی را از طریق سیستم ساتنا ( سامانه الکترونیکی تسویه ناخالص آنی ) به بانکی که مقابل شعبه ما بود ارسال کنیم. همکاران نیز با توجه به مباحث مشتری مداری و تفکر جذب مشتری خواسته وی را بدون هیچ گله و شکایتی برآورده می کردند. این قضیه بیش از یک هفته ادامه پیدا کرد.



یک روز از وی دلیل عدم مراجعه به بانک روبرو و پرداخت مستقیم وجه را پرسیدم. همانطور که مشغول تکمیل برگه های ساتنا بود گفت: آنجا شلوغ است و شعبه شما خلوت؛ اینجا راحت ترم.

من هم بلافاصله و با توجه به این بهانه از وی خواستم تا حسابی نزد ما افتتاح کند تا ضمن انجام اینگونه امور بانکی از دیگر مزایای بانک برخوردار شود و اینکه بهتر و بیشتر بتوانیم به وی خدمات ارائه دهیم.

سرش رو بلند کرد و خیلی راحت گفت : من از بانک شما خوشم نمی آید...

از این حرفش خیلی ناراحت شدم. دلم می خواست جوابش رو بدم ، اما خودم رو کنترل کردم، چیزی نگفتم.

روز بعد دوباره به بانک مراجعه کرد. این بار بدون حتی دریافت شماره و نوبت به سمت من آمد. برگه ساتنا رو طلب کرد و بدون آنکه منتظر جواب من بماند کلی وجه نقد روی باجه گذاشت. این بار از پذیرفتن وجه و انجام درخواست وی امتناع کردم و به وی گوشزد کردم ارائه خدمات در این شعبه صرفاً مختص مشتریان بانک هست.

کمی نگاه کرد. گویا داشت جملاتی رو که گفته بودم تجزیه و تحلیل می کرد. به یک باره از جایش بلند شد و شروع کرد به فریاد زدن و اینکه شما باید این کار رو برای من انجام بدهید. شما وظیفه دارید هر چیزی من میگم گوش کنید...

من هم بدون هیچ عکس العمل و پاسخی نگاهش می کردم. در نهایت پول رو از باجه برداشت و ضمن تهدید به شکایت نزد بازرسی بانک ، شعبه رو ترک کرد.

روزهای بعد هم نه از وی خبری شد، نه از بازرسی...

نظرات 10 + ارسال نظر
باجه نشین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://mahdokhti.blogfa.com/

تکبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر!!!!

کارمند... شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

آفرین خوب حالشو گرفتی.

آسمان شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.ayksh.mihanblog.com

سلام
عجب مشتری طلبکاری بوده
خوب کاری کردی
اگه کارشو راه مینداختی دفعه بعد پررو تر میشد...

حسین کمیلی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://bankmaskan.mihanblog.com/

سلام.
مگر شما در قبال وجه نقد هم ساتنا میزنید؟
نه به این خدمت عجیب شما و نه به اینکه بعضی بانکها در قبال وصول چک هم ساتنا نمیزنند و میگویند حتما باید حساب داشته باشید.

اقتصادی نیوز سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

با عرض سلام و احترام
از شما دعوت می کنیم از سایت اقتصادی نیوز دیدن فرمایید :
http://www.eghtesadinews.com/
همچنین صفحه ویژه اخبار بانک و بیمه سایت اقتصادی نیوز به نشانی :
http://www.eghtesadinews.com/index.php/bank.html
اقتصادی نیوز تلاش کرده کلیه اخبار بانکی را در یک صفحه خبری جمع آوری کند و نمایش دهد تا از پراکندگی مطالب در سایت های مختلف جلوگیری کند
آخرین اخبار بانک و بیمه
آخرین اخبار بانک مرکزی ( به روز رسانی خودکار)
آخرین اخبار بانک در سایت های دیگر ( به روز خودکار)
آخرین بهایی سکه و ارز ( به روز رسانی خودکار)
همچنین بیشتر اخبار سایت اقتصادی نیوز به صورت خودکار به روز می شوند
امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

با تشکر از توجه شما
©اقتصادی نیوز

سمیرا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

شما بیش از اندازه تحویلش گرفتید
مشتری رو لطفاً پر توقع بار نیارید، همینطوری بانک خصوصی میان طلبکار هستند

کارمند آزمایشی اسبق پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.banker1bank.blogfa.com

مگه بانک شما وجه نقد رو ساتنا می زنه ؟!

این امکان وجود دارد ، ولی گاهی برای برخی مشتریان خاص این کار رو انجام می دهیم. البته زمانی که بخشی از مبلغ ارسالی برداشت از سپرده باشد.

مریم طلا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
اقدام جسورانه ای کردید !!!!!
خیلی هم دلش بخاد! بانک به این خوبی : بانک عشق

شکری جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.banknevesht.ir

حتما بعدش رفته با چندتا خبرگزاری مصاحبه کرده که بانکها خدمات نمیدن...اونا هم که سرشون درد میکنه برا جوسازی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
کار خوبی کردی َ‌ چون اصلا ممکنه طرف داشته پول شویی میکرده َ بهتره فقط به دارندگان حساب خدمات ساتنا ارائه شود که شناسایی شده باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد