دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

مشتری ذات بانک است ؟!!

1-       از در که وارد شد مستقیماً سراغ مسئول دسته چک را گرفت.

قبل از اتمام کار دو نفر مشتری که مقابل باجه بودند جلو رفت و با لحنی طلبکارانه سراغ دسته چکی را می گیرد.

کارمند : بله ، این دسته چک آماده شده.

مشتری : بده ببرم.

کارمند : یه لحظه اجازه بدین من کار آقایون رو انجام بدم، چشم.

مشتری : ببین، من نه اعصاب دارم ، نه حوصله جر و بحث. زود باش.

با توجه به شعار بانک و آموزش هایی در رابطه با مشتری مداری، از آقایونی که مقابل باجه بودند عذرخواهی می کند و دسته چک مشتری رو از میان دسته چک های صادره پیدا کرد.

کارمند : ببخشید ، میشه کارت شناسایی تون رو بدین.

مشتری : نه ، نمیشه. زود باش بده برم.

کارمند : شما آقای ... هستید.

مشتری: نه ، من پسرخالشم.

کارمند : معرفی نامه دارین؟

مشتری: دیگه داری اعصابم رو به هم می ریزی. من و اون نداریم. خودش در جریانه.

خلاصه ، بعد از کلی جر و بحث و گفتن ناسزا شعبه رو ترک می کند. تنها کاری که میشد کرد سکوت بود و تعجب ، در عین عصبانیت ...

2-       بدون آنکه شماره ای از فراخوان بگیره ، مستقیماً جلوی یکی از باجه ها رفت.

مشتری : می خوام مانده حساب شماره ... رو به من بگین.

کارمند : حساب به نام خود شماست؟

مشتری : نه ، حساب پسرمه.

کارمند : شرمنده ، بفرمائین خود ایشون تشریف بیارن.

مشتری : یعنی چی! انگار نمی فهمی. من پدرشم. اینجا هم حساب دارم.  هر کاری میگم باید انجام بدین...

چند دقیقه ای گفتگوی یک طرفه ایشان بدون آنکه کلمه ای از کارمند مربوطه بشنود ادامه پیدا می کند و در نهایت بعد از گفتن بد و بیراه به بانک و همکاران ، شعبه را ترک کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://paribala.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین، دستتون درد نکنه.
اییییییییییی پس این موجودات 2 پا به بانک پاسارگاد هم سر میزنن، من فک میکردم اینا همشون میرن بانک ملی یا نهایتا سپه یا تجارت و مشتریای پارسیانو پاسارگادو اینا مثل کارمنداش با کلاسن

سلام
البته این رفتار رو نمیشه به همه مشتریان تعمیم داد ...

متصدی جوان پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://banker.persianblog.ir/

یه روز یه همچین آدمی پیدا میشه کل هفته آدم رو میریزه به هم

علی توکلی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://amar78.blogfa.com

اشکال نداره . اینا همه ش کفاره گناهانتونه .
کسب روزی حلال جهاد فی سبیل الله است و تحمل نا ملایمات قطعا در نزد خدا جایگاه بسیار بالایی دارد . خدا قوت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد