دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

کش و کش

چند روزی بود که یک همکار جدید به جمع ما اضافه شده بود. تنها باجه خالی شعبه کنار باجه من بود. به همین خاطر همان جا مستقر شد. دو روز اول کنار من نشسته بود تا کمی با سیستم و مشتریان  آشنا شود. با توجه به آموزش های کاملی که بدو خدمت از سوی بانک برای همکاران برگزار می شود و طی هماهنگی با ارشد شعبه در باجه خودش نشست و  از من خواست تا در صورت نیاز کمکش کنم.

اولین مشتری رو فراخوان کرد. مشتری جلوی باجه اش ظاهر شد. مردی بود میانسال، خوش چهره با کت و شلواری مرتب. چکی رو که دستش بود پشت نویسی کرد و به همکارم تحویل داد. همکار تازه وارد که کمی هم هول شده بود، با وسواس خاصی داشت ارکان چک و صحت و سقم پشت نویسی رو کنترل می کرد.

مشتری رو به وی کرد و گفت : اگر میشه کش ( بفتح کاف ) بدین.



همکار ما هم که سعی می کرد خودش رو مسلط به کار نشان بده ، دستش رو سمت کشوی میزش برد و تعدادی کش ( بکسر کاف ) بیرون آورد و روی باجه گذاشت.

مشتری که از این کار او تعجب کرده بود گفت: عرض کردم کش (cash) نه کش (elastic band).

همکار ما که متوجه خنده هامون و اشتباهش شده بود، از مشتری عذرخواهی کرد و وجه چک رو به او داد؛ و این شد اولین خاطره بانکی اش.
نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

مشکل از مشتری بوده دیگه... خب قاعدتا بعداز پاس شدن چک به مشتری وجه نقد(cash) میدن، مگه اینکه مشتری چک بانکی یا بین بانکی یا پایا و ساتنا بخواد ازمون...بجای Cash میوه یا گندم یا...که نمیدن

مریم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://epmtyroad.blogfa.com

آخیییییییییی ... یاد اولین روز کارم توی بانک افتادم !!! دلم سوخت براش ...

مریم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://epmtyroad.blogfa.com

دوست عزیز ضمنا با اجازه توی وبلاگم لینکتون کردم

ممنونم. وبلاگ شما هم لینک شد.
موفق باشید.

اختر بانو شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://thebanker.blogfa.com

این مشتری دیگه خیلی خارجی بوده یعنی چی cash?

سیدعباس سیدمحمدی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://seyyedmohammadi.blogsky.com/

سلام.
جالب بود.
ایمیل می فرستم برای چند نفر از دوستانم. با ذکر آدرس این صفحه از وبلاگ.
***
من گمان کنم تا به حال فقطیک بار از بانک پاسارگاد استفاده کردم. چند ماه قبل از یک شعبه ی پاسارگاد در خیابان آزادی نزدیک میدان آزادی استفاده کردم برای پرداخت چند قبض. البته از خودپرداز بیرون بانک.

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی
ضمن تشکر از جنابعالی به خاطر لطفی که داشتید، امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد حضور ، ثبت و درج نام شما سید بزرگوار در سیستم بانکی پاسارگاد بوده و من و سایر همکارانم بتوانیم رضایت خاطر شما رو جلب کنیم.
با آرزوی موفقیت برای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد