دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

بانکداری مجازی و روش دو عاملی

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، جهت افزایش امنیت شما در بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، روش دو عاملی فعال شده است. در این روش پس از وارد کردن رمز ورود بانکداری مجازی یک کد تائید اعتبار یک بار مصرف از طریق تلفن همراه خود دریافت نموده و با وارد کردن آن امکان ورود به بانکداری مجازی را خواهید داشت. لذا دیگران ( کسانی که تلفن همراه شما را ندارند ) نمی توانند تنها با سرقت رمز ورود بانکداری مجازی به حساب دسترسی پیدا کنند.



فعال نمودن این امکان با مراجعه به هریک از شعبه های بانک پاسارگاد و دریافت رمز ورود دو عاملی امکان پذیر است
.
شما می توانید از هر دو شیوه ورود به بانکداری مجازی با سطح دسترسی مختص به آن استفاده نمایید.مثلا سقف انتقال وجه خود را با رمز ثابت، 10 میلیون ریال تعیین کرده و با این شیوه ورود (ورود دو عاملی) به 20 میلیون ریال افزایش دهید. در این حالت در صورتی که با هر روش وارد بانکداری مجازی شوید سطح دسترسی مربوط به آن را خواهید داشت.

***

راهنمای ورود به روش دوعاملی

مرحله اول، شامل وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و انتخاب شیوه ورود شناسایی دو عاملی می باشد:

 

پس از کلیک بر روی دکمه ورود و ارسال کد، در صورت وارد کردن نام کاربری و رمز درست، پیامکی حاوی یک کد چند رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود. شما چند دقیقه فرصت خواهید داشت این شماره را در قسمت زیر وارد کنید:

( در صورت عدم دریافت پیامک، بر روی دکمه ارسال مجدد کد کلیک نمایید )

 

در صورت صحیح بودن کد شما وارد سیستم بانکداری اینترنتی خواهید شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا عابدی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

با سلام
شما فرمودین >> لذا دیگران ( کسانی که تلفن همراه شما را ندارند ) نمی توانند تنها با سرقت رمز ورود بانکداری مجازی به حساب دسترسی پیدا کنند <<

حالا اگه شخصی با داشتن رمز ورود بانکداری مجازی ما رو به طریقی بدست آورده باشه و گزینه ( رمز ثابت ) رو انتخاب کنه که بازم میتونه وارد حساب کاربری ما بشه . به نظرم بهتره کلا گزینه ( رمز ثابت ) حذف بشه و فقط گزینه دوعاملی فعال بشه اینجوری دیگه کاملا امن هستش.

حسین حسین زاده یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:21 ب.ظ

چشمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد