دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

ما واشر ، شما ارباب حلقه ها

درست از زمانی که روی صندلی و مقابل باجه ام نشست ، شروع کرد به غر زدن و گله کردن. از شلوغی شعبه گرفته تا کندی همکاران و قعطی سیستم. بدون اینکه نفسی تازه کنه مرتب شکایت می کرد و صورتش برافروخته تر میشد. من هم بدون آنکه جوابی بدم مشغول انجام کارهایش بودم که حداقل متهم به کم کاری یا کندی نشوم. خیلی آرام بدون آنکه متوجه بشه ، از همکار خدماتی مان خواستم تا یک لیوان آب خنک برایش بیاورد. آب رو با ولع سر کشید ، نفسی تازه کرد و انگار که حالش جا اومده باشه رو به من کرد و گفت :

" می دونی اگه ما نباشیم شماها هم نیستید. می دونی همتون باید ممنون من باشید. می دونید من ارباب شماها هستم... "

من که حوصله ام سر رفته بود، گفتم : آقا ما واشر ، شما ارباب حلقه ها.

طرف یه نگاهی به من انداخت. نمی دونست به گله ها و دعواهاش ادامه بده ، جواب بده یا بخنده. چند دقیقه باقیمانده تا پایان کارش، دیگه چیزی نگفت و در پایان هم بدون هیچ بحثی شعبه رو ترک کرد.

نظرات 18 + ارسال نظر
س.ع دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

ماجرای این استخدام بانک پاسارگاد چیه ما ثبت نام کردیم اما خبری نمیشه ...سرکاریه ...دلخوش کنکه ...گرفتین مردم و ...

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خدمت شما باید عرض کنم مدتی است از چگونگی استخدام ها بی اطلاع هستم. شما می توانید با واحد نیروی انسانی بانک تماس گرفته و از نتیجه مطلع شوید.
موفق باشید.

یه همکار جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

نیگا کن تو رو خدا!!!
همه جا ما بدهکاریم به این ملت!!
حتی اینایی که میخوان یه روزی همکار ما بشند!!!


جوابتون به اون مشتری نما هم بسیار زیبا بود!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

خسته نباشید... امروز منم از خجالت یه مشتری آشغال در اومدم... کثافت می گفت چرا کارمزد 3700 هست....میخوای بقیشو یزنی به جیب؟!منم شستمش

یه همکار چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام همکار گرامی! ما هم تو شعبه روزی سه چهار بار با این جور آدما سر و کار داریم اون لحظه ها فقط به خدا میگم چرا اومدم بانک
به کدامین گناه؟ با همکارایی که وقتی به هم می رسند چاکرم مخلصم و در خفا شمشیر ..... مشتری هایی که علناْ ما رو دزد میکنن به خاطر گرفتن کارمزد .. به خاطر نداشتن چک پول کافی .....هر روز با خودمون میگیم میگذره ... خدا رحم کنه تا بازنشسته بشیم

شکری چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.banknevesht.ir

سلام...
ولی من به یه همچین مشتریایی اجازه میدم تا جایی که توان داره نق بزنه و اعتراض کنه.وقتی هم که میبینه که من خم به ابرو نمیارم و کارشو راه میاندازم، چن تا فحش به خودش میده و میره!

حسام جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://joyayekar90.blogsky.com

سلام ؛

دوست عزیز من هم رشتم حسابداری و دوست دارم روزی کارمند بانک بشم.امیدوارم بتونم.بنابراین از تمام خاطرات و تجارب شما استفاده می کنم.

لطفاً دریغ نفرمایید که ما خواننده ی تمامی پست های شما هستیم.

ممنون.

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
خبری نیست ازتون فکر کنم دارید برای امتحان می خونید
موفق باشید

سلام
این تنها کاری است که نه انجام داده ام و نه قصد آن را دارم. چون...
.
.
.

بگذرریم

محمود طالبیان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.fekrenovin.blogfa.com

سلام همکار گرامی جالب بود با اجازه لینکتون کردم.

با سلام
ممنونم. شما هم لینک شدید.
موفق باشید.

شک:::نکن یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام همکار گرامی خسته نباشید..من کارمند صادرات شعبه زیباکنارم تصادفی وبلاگت رو پیدا کردم و باخوندش انگار داغ دلم تازه شد..بابا بعضی از مشتریا واقعا شورشو در آوردن بی خیال داداش زیاد به خودت سخت نگیر اگه ماجراهای من و واست تعریف کنم گریه ت میگیره..به هرحال از آشناییت خوشحال شدم شماره م رو هم میزارم اگه کارت به صادرات گیر بود و بدخواه مدخواه داشتی در خدمتم 09119446998نوروزی

خدمت شما همکار گرامی سلام و خسته نباشید عرض می کنم و از لطف شما ممنونم.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

چه پر رو! واه واه واه

نگار شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ق.ظ

والا ما حاضریم روزی500تا از این مشتری های بد اخلاق داشته باشیم امااااااااااااااااااا کارمند بانک باشیم .وام عالی حقوق عالی زیر کولر ناشکری نکنید خیلیا مثل من ارزوشونه همه ی شغلها دردسر خاص خودشو دارن یه کم خودتونو جای ادمای بیکار بزارین و بجای نق زدن پارتی هاتونو دعا کنین والا بخداااااااااااا

شیما شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://1bigisland.blogspot.com/

اس ام اسش رو که خونده بودم خیلی دوست داشتم؛
الانم که دیدم شما در واقعیت ازش استفاده کردید، خوشم اومد

من که همیشه، با کارمندهای بانک خوب صحبت کردم، خدا رو شکر اونا هم با من خوب صحبت کردند
مخصوصا کارمندای بانک پاسارگاد خیلی خوش برخورد بودند (البته من فقط تو دو تا شعبه شون رفتم)

هم حضوری خوب بودن، هم اینترنتی کارم رو راه انداختند

کلا یه عرق خاصی به این بانک دارم ! می شه منم همکارتون بشم؟!

رسول سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ http://bmirasoul.blogfa.com/

سلام
کارت عالی بود
فقط یه سئوال :
اگه دستگاه نوبت دهی خراب باشه
مشتریا مقابل باجت تو نوبتن و بهت زل زدن
و از 10تا شون 8تا شون دارن غر میزنن
اوقت چه کار باید کرد؟؟؟؟

رسول سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://bmirasoul.blogfa.com/

سلام خدمت همکار گرامی[لبخند]
وقت بخیر [قلب]
وبلاگ خوبی دارید .
وقت کردید به وبم سر بزنید .
منتظر نظرتون هستم [گل]
عضو باشگاه وبلاگ نویسان بانک ملی ایران

اگه خواستید لینک کنید خواهشن با عبارت(«این بانک، ملی است»)[رضایت]
برام نظر بزارید تا لینکتون کنم
اگر هم لینک نکردید مشکلی نیست من بهتون سر میزنم [خونسرد]
تا سلامی دیگر...[بدرود][گل]
«این بانک، ملی است»

علی جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ب.ظ http://efinance.blogfa.com/

فوق العاده رفتار کردی همکار...

امیر چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

سلاااام بر همکارای عزیز
آقا اگه 2 تا پیر زن نق نقو حدود 23.5 میلیون تومن پول نقد که خودشونم قبلاً نشمردن و نمیدونن دقیقاً چقده!!!! بزنن زیر بقل بیارن تو شعبه و بخوان ساعت ده دقیقه به 4 تعریف مشتری و افتتاح حساب کوتاه مدت و بعد بلند مدت مشترک بکنن چه حسی پیدا میکنید؟؟؟ ثبت پولشویی بخوره تو ملاجم! این پول رو چجوری زده بودن زیر بغل آورده بودن رو نفهمیدم!! فقط میدونم 87 تومن کسر صندوق آوردم که زنگ زدم بهشون و اونام بدون اعتراض آوردن!
من 8 ماه سابقه دارم و تازه وارد بانک شدم و از زمانی که این اتفاق افتاده، مشتری خانم مسن میاد تو شعبه تنو بدنم میلرزه و دستم رو شماره گیر نمیره

http://majlislib.ir/ دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:23 ق.ظ http://majlislib.ir/

http://majlislib.ir/

محمد شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:46 ق.ظ https://play.google.com/store/apps/details?id=ar.nakhl.melon

https://play.google.com/store/apps/details?id=ar.nakhl.melon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد