1- ماه گذشته بود که پس از پایان روز کاری و بستن حساب ها و صندوق ، جلسه ای با حضور همکاران و مسئولین شعبه برگزار شد. رئیس شعبه از ما خواست تا ایرادات و اشکالات وی را به وی بگوییم. هدف از تشکیل جلسه هم گویا همین مساله بود. تنها کسی بودم که از میان جمع صحبت کردم...
* * *
دو هفته تمام اذیت شدم. رئیس مرتب مرا زیر نظر گرفته بود و دنبال کوچکترین اشتباه از سوی من بود تا در میان جمع آن را به من گوشزد کند.
حالا متوجه شدم چرا همکارانم به جای انتقاد تنها تشکر کردند.
2- ساعت ۱۲ظهر ;پورتال رو باز می کنیم و شاهد اطلاعیه ای مبنی بر تغییر ساعت کاری امروز و افزایش آن به خاطر واریز یارانه ها هستیم. یاد قراری می افتم که هفته گذشته برای امروز تنظیم کرده بودم...
3- قطعی های پی در پی سیستم طی هفته گذشته باعث شد تا مورد لطف و عنایت مشتریان محترم!! قرار بگیریم.
مسئولین محترم شعبه - رئیس و معاون - برای فرار از نگاه های غضب آلود و تند مشتریان به آشپزخانه پناه می برند و ما رو با مردم مهربان و صبور !! تنها می گذارند.
4- مشتری با شتاب به سمت کانتر من آمد. برایم توضیح داد قصد داشته تا با کارت پاسارگاد خریدی را انجام بدهد، اما با وجود اعلام تراکنش ناموفق مبلغ از حساب وی کسر گردیده است. خیلی عجله داشت. با اتمام هر جمله چهره اش برافروخته تر میشد. برایش توضیح دادم مشکل از شبکه شتاب بوده و باید ۴۸ ساعت صبر کنند و در صورتی که مبلغ به حساب برنگشت طی مراجعه مجدد فرم مغایرت رو تکمیل کنند...
شانس آوردم که خیلی زود به عقب پریدم ، والا معلوم نبود جای چند تا انگشت روی صورتم می موند...
سلام.دوتا موضوع جالب را در یک مطلب نوشته اید.فکر نمیکردم که بانکهای خصوصی هم با مسائل الکترونیکی مشکل داشته باشند
. موفق باشید
جانا سخن از زبان ما میگویی!!!
این هفته هم که حتما همه چی آرومه..
سلام همکار لینکتون کردم لینکم کنید
مختصرومفید!
بانک پاسارگاد هم مگه شلوغ میشه؟
کاش شما ها رو مثل سربازی بیارن ۳ ماه تو بانک ملی آموزش ببینید تا بفهمید شلوغی یعنی چی..؟
فقط اینو بگم یکی از همکارای ۱۳ سال خدمتم جدی جدی روانی شده ... بخدا راست می گم طفلی الان انفصال از خدمته ...من کی دیوونه میشم خدا می دونه
سلام دوست عزیز . من یه بار رفتم بانک ارتباط قطع بود اولش نفهمیدم وقتی فیش رو پر کردم تازه متوجه شدم چه خبره شعبه خیلی شلوغ بود به تحویلداره گفتم : یعنی ملت سر کارن؟ گفتش نه معطلند. گفتم ر کارن دیگه
گفتش نه معطلند و
نشستم رو صنلی ولی دیرم شده بود خواستم برم فیش رو برداشتم یهو با اسم صدام کرد تعجب کردم اسممو چه جور زود یاد گرفت! گفتش عصرهام هستیم اینم از تحویلدار فارسی را پاس بداریم و دستور زبان اینا
سلام
چقدر این موارد واسم آشناست. به به . بخصوص مورد دو و سه
و چقدر خاطرات و شیرینی ها برام زنده شد
وبلاگتون خیلی پیشرفت داشته نسبت به اوایل کلنگ زدنش
انشالله که روز به روز هم مرتقی بشین و هم در چارت سازمانی پرش داشته باشید
سال نو مبارک
سلام
شما هم کتک خوردن دارین
برا ما بد تر از شما هستن
اما ما هم مجبوریم باهاشون تند بر خورد کنیم
یکی میخواد جلوی ما رو بگیره کتک کاری نکنیم
من کارمند بورس کالا هستم نمیدونم از کسی آشنا هست به بورس کالا یا نه ولی کارگزاری بانک پاسارگاد اینجا هست. خاطراتتون برام جالب.
با مورد 1 سه سال زندگی کردم ، تا بالاخره روی رئیس و خودم کم شد و منتقل شدم یه جای دیگه.... شاد باشید.
نمی دونم این کار شما رو باید تحسین کرد یا نه!!! گاهی این مقاومت ها هیچ نتیجه ای نداره و تنها باعث استهلاک روح و روان خودمان میشه و گاهی نتایج بدتر.... شاید نتیجه کار همکاران شعبه همدان یکی از تلخ ترین آنها بود...
کم پیش می آید که بتوانیم موفق شویم.