دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

تاکسی بانک

یک راننده تاکسی مبتکر در قشم با تجهیر خودرو خود به یک دستگاه کارت خوان بی سیم نه تنها کرایه تاکسی را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کند بلکه انواع خدمات بانکی مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن‌های همراه را نیز به مسافران خود ارائه و حتی پول نقد نیز به آنها پرداخت می‌کند.



محسن خلیلی در گفتگو با ایرنا با اشاره به اینکه قشم شهری توریستی، تجاری، دانشگاهی و مسافر خیز است، به ایرنا گفت: در جهت رفاه حال شهروندان قشمی بخصوص مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند من این دستگاه کارت خوان را با همکاری بانک سامان درتاکسی خود راه اندازی کردم.

وی با تاکید بر رضایت و استقبال اکثریت مسافران خود از این ابتکار افزود: تاکسی پیشانی هر شهر است و من نیز به عنوان یک راننده تاکسی و نمادی از فرهنگ شهر قشم توانستم این شهر را با این ابتکار خود به بهترین شکل به مسافران معرفی نمایم. خلیلی که هشت سال به عنوان راننده تاکسی قشم پیما در شهر قشم مشغول به کار است و به گفته خودش دو سال نیز برای تجهیز خودرو خود به دستگاه کارت خوان تلاش کرده، تاکسی خود را تاکسی سه سوت نامگذاری کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
فلانی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ق.ظ http://felonin.blogspot.com/

افرین خیلی عالی بود دست ایشان و اطلاع رسان درد نکند

طاهر سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام لطفا برای رفع ابهام و مشخص شدن موارد نسبت به مسایل مورد اشاره بدون حب و بغض و وجدانن اطلاع رسانی کنید . متشکرم
1- آیا صندوق چوانان خیر غیرمجاز است ؟
2- اگر مجاز است مجوز صادره را منتشر نمایید ولی اگر غیرمجاز است پیگیری کنید که چه کسی و کسانی بصورت غیرقانونی این موسسه را حمایت می کنند؟ و چرا ؟
2- مسئولینی که از این صندوق که عنوان خیری دارد و بایستی مایحتاج مردم و تسهیلات گیرندگان را در جهت امور خیر و رفع نیاز و به میزان مشخص داده شود را معرفی نمایید البته وام های بالغ بر سه میلیون تومان !!!
3- آیا ورشکستگی صندوق جوانان خیر صحت دارد ؟
بنظر میرسد بررسی و موشکافی موارد گفته شده در جهتتضمین سپرده های مردمی و پیشگیری از تولد یک مه‌آفرید امیرخسروی (آریا) در منطقه باشیم .

؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد