دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

پـَـــ نــه پـَـــ

بابام از اداره زنگ زده خونه بعداز کلی احوال پرسی میگه پسرم خودتی؟

میگم: پـَـــ نــه پـَـــ  به سیستم تلفنباک پاسارگاد خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره ۱،برای اطلاع از موجودی حساب شماره ۲ ...

 


جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو می گه ببخشید شمام پول میخواین؟

پـَـــ نــه پـَـــ  خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم.

 

رفتم بانک زنگ زده میگه کجایی؟ میگم بانک میگه کار بانکی داری؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ با مجید و خانم معلمش اومدیم دنبال لنج طلا.

 

تو بانک واسه یه پیرزنه داشتم فیش پر میکردم. ازش میپرسم شماره تلفن ؛ می گه می خوای تو فیش بنویسی؟

پـَـــ نــه پـَـــ می خوام باهات شبا با هم تلفنی صحبت داشته باشم.


رفتم بانک به کارمنده میگم شما صندوقداری ؟

میگه پـَـــ نــه پـَـــ  هاچ بکم.

 

دارم میرم تو بانک مامور جلوی در میپرسه کار بانکی دارید؟

پـَـــ نــه پـَـــ  اومدم سرقت مسلحانه، قبلاً هماهنگ شده، تو فقط حواست باشه کس دیگه ای تو نیاد !

 

جلو عابر بانک صف وایسادیم یارو اومده می پرسه صفه ؟

پـَـــ نــه پـَـــ  ما نخودیم اینجا کاشتنمون تا سبز بشیم.

 

رفتم بانک پول بگیرم کارمنده میگه پول رو میبرین؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ  میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباش بدم ...

 

همونطور که فیش پر می کرد ، پرسید : شما مجوزتون رو از بانک مرکزی گرفتین؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ  ، از اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گرفتیم.

 

چک رو نشونم داده می پرسه : پشت چک مشخصاتم رو بنویسم؟

میگم : پـَـــ نــه پـَـــ  من ژست می گیرم ، عکس منو پشت چک بکش.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://doniayeazad.persianblog.ir

عرشیان امشب زمین را لاله باران می کنند/ خاک را خوشبوتر از زلف نگاران می کنند
آفرینش فیض از دیدار احمد می برد/ کعبه امشب سجده بر خاک محمدمی کند
میلاد رئیس مکتب، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب امام جعفر صادق (ع) بر شما مبارک

سمیرا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://moshtarimadar.persianblog.ir/

خیلی جالب بود،ممنون

اختر بانو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://thebanker.blogfa.com

خیلی باحال بود
کلی خندیدم، ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد