دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

دست نوشته های یک پاسارگادی

( وبلاگ کارمندی از بانک پاسارگاد )

تعطیل ... تا اطلاع ثانوی

چه بسیار حرف ها که زده نشد و چه بسیار نوشته ها که منشر نشد. گاهی به مصلحت، گاهی به توصیه یک دوست. نوشته هایی که نه از سر کینه، که از سر دلسوزی بیان شده بود. مشکلاتی که گاهی مطرح شدنشان - به صورت خصوصی - سبب شد تا بدخواه نامیده شوی حال آنکه خود از نیتت با خبر بودی.

چقدر دوست داشتم تجربیات و خاطرات خود را با دیگر همکاران در میان بگذارم. تجربیاتی که شاید می توانست گاهی کمکی باشد و خاطراتی که می توانست خنده ای بر لبی بنشاند و البته گاهی هم تلخند. دلم می خواست این وبلاگ دریچه ای باشد برای همه همکاران جهت بیان حرف ها و خاطرات و نگرانی هایشان. صحبت هایی که در میان همکاران رد و بدل می شود و شاید هیچگاه به گوش مدیران نرسد. نگرانی از بابت برخی تبعیض ها، رفتار نادرست و زننده برخی مسئولین شعب با همکاران، درگیری با روسا برای مرخصی و در نهایت مخالفت ها و فرسوده شدن ها و ...

یک بار دیگر بر این نکته تاکید می کنم که تصمیم اینجانب در خصوص مطرح کردن برخی مشکلات - که البته مطرح نشد و حتی در یک مورد تصمیم به حذف آن گرفته شد -  به منظور اصلاح آنها بود؛ نقدی سازنده نه مخرب. عاقلانه نیست سازمانی را از سر دشمنی مورد انتقاد قرار  دهم حال آنکه خود در آن مشغول به فعالیت هستم . سازمانی که آوازه اش به گوش همگان رسیده و همواره از حسناتش می گویند.

در پایان از کلیه دوستان و همکاران گرامی که در طول این مدت مرا همراهی کردند و با نظرات ارسالی شان که انگیزه ای بود برای ادامه کار ، تنهایم نگذاشتند، تشکر می کنم و امیدوارم باز هم فرصتی دست بدهد تا بنویسم و نوشته های منتشر نشده و نانوشته ها  را منتشر کنم.


بگذار نا تمام ، خداحافظی کنم           با دل پر کلام ، خداحافظی کنم

چون نیست مجال نقل ، هیهات          بگذار در سلام خداحافظی کنم


نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام ولی جرااااااا ؟؟؟؟ حیف نیست ؟؟؟؟
ادامه بدین خیلی از همکارای باسارکادی شما این وبلاک را نکاه میکنن .......
به نظر من انتقادی که با بیشنهاد همراه باشه برای هر سازمانی لازمه
با میدان خالی کردنم ........ نه !!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
همه داریم روحیه امونو از دست میدیم !!!!!!!!!!!!!!!
حیف واقعا قبلا جقدر همه با انکیزه تر بودیم ؟؟؟؟!!!!!!!!!

یه همکار پاسارگادی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام من فکر کردم شما هم مثل بقیه به خاطر ازمون جامع تعطیل کردین نوشتنو ....
حیفه بنویسین گاهی اوقات نوشتن آدمو خالی میکنه..... یا علی

سلام
فکر می کنم کمی نیاز به استراحت دارم و شاید بیشتر از همه نیازمند حمایت همکاران هستم...

حسام پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ http://pasargad-bank.blogsky.com/

سلام ؛

ما طالب نوشته هاتیم.پس بنویس لطفاً ...

با سلام
ممنون از لطف شما. خیلی دوست دارم دوباره برگردم. اما نمی دونم چه زمانی می تونم خودم رو قانع کنم تا باز هم بنویسم.
( راستی، فکر می کنم اشتباهاً لینک وبلاگ من رو به جای وبلاگ خودتان در قسمت آدرس نوشته اید )

کارمند بورس کالا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام عرض میکنم خدمت شما پاسارگادی عزیز .وبلاگ خیلی خوبی داری نوشته هاتون به جز حقیقت چیز دیگه ای نیست .حرف دل ما کارمند هارو میزنی چون از جنس خودمون هستی به خاطر همینه ما ازتون حمایت میکنیم .در کل براتون آرزوی موفقیت میکنم .

نیلوفر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.delshodehgan.persianblog.ir

سلام . دلیل تعطیلی رو نمیدونم . اما باید برگردین و بنویسین و ما بانکیا اگرم حرفی در مورد مسایل بانکمون میزنیم دلیل این نیست که بانکمون دوست نداریم . نقدش میکنیم سازنده . برگردین و بنووویسین .

منصور لیاقت شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

با سلام .

مغازه ایی به متراژ 750 متر در یکی از بهترین پاساژهای غرب تهران برای فروش گذاشتم 2 تا بانک هم تو پاساژ فعالیت میکنند . به خاطر متراژ بالا مناسب بانک هست . من که آشنا ندارم ولی اگر شما آشنا داشتید و تونستید مغازه رو به یه بانک جهت افتتاح شعبه بفروشید پورسانت خوبی دریافت خواهید کرد

متری 22.000.000 تومان
16.500.000.000 تومان


09361777862 منصور

امین رضا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://uaus.blogfa.com

سلام
خیلی وبتون عالیه
نوشته هاتون را خیلی دوست دارم، الان تا صفحه 10 را یه کله خوندم
بنظر من در هر صورت یه کارتون ادامه بدهید و از هیچ چیزی نترسید
من هم یکبار وبم را تعطیل کردم اما بعد پشیمان شدم چون دیدم نظر دیگران بیشتر برام مهم بوده تا علایق خودم
خودتون را به خاطر هیچ چیز از چیزی که دوست دارید منع نکنید
منتظر شما هستم
روی همکاری من هم می تونید حساب کنید چرا که من از اون دسته مخالفین با کارمندی بانک هستم، پدرم را اقوام و دوستان در اورده اند و چنان مدینه فاضله ای از بانک در ذهن خود ساخته اند گویا که دیگر هیچ شغلی به مالک یک تکه کاغذکه رویش گواهی فلان و بیسار نوشته است نمی دهند
چند سال پیش3 ماه بانک ملت کاراموزی کردم و با همه مشکلاتش اشنام، همون وقت هم میخواستند نگهم دارند اما قبول نکردم چون هرچی خرحمالی بود از مرتب کردن بایگانی تا روکش کردن قبوض و نوشتن دفتر اندیکاتور و ... را می دادند بهم، تماس با مشتریان برای عمره و شماره ملیشون را که دیگه نگو
خلاصه سرتون درد نیاد، خیلی عجیب درکتون میکنم
موفق باشید

مرمر خانوم دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام دوستم. همکارت هستم تو صادرات. میخاستم یه وبلاگ بزنم و مثل شما دلنوشته ها و همه دلخوری هام از همه رو توش بنویسم والا بخدا ترسیدم واسم شر درست شه...این مردم هنوز خیلی کار دارن تا به انتقادپپذیری برسن. چه مدیرا و رئیسا چه مشتریا و مردم عادی. هنوز خیلی هاشون اندازه یه بز هم نمی فهمن. خوب کردی حذفش کردی. یه بلاگ دیگه تاسیس کن حرفاتو توش بنویس به اسم بانکت هم اشاره نکن که برات شر نشه
قربانت

شرکت زیبا سقف نفیس چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://zibasaghf.persianblog.ir/

وبلاگتون جالب و پر طرفداره
یه سر به وبلاگ ما بزنید
وبلاگ ما رو به وبلاگتون لینک کنید
http://zibasaghf.persianblog.ir/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

بیا و قهر و تموم کن و سال جدیدی دوباره بنویس.
(یکی از همکارات تو بانک پاسارگاد)

رسول جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ http://bmirasoul.blogfa.com

سلام خدمت همکار گرامی[لبخند]
وبلاگ خوبی دارید
وقت کردید به وبم سر بزنید
منتظر نظرتون هستم [گل]
تا سلامی دیگر...[خداحافظ]
«این بانک، ملی است»

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

آقا ما همیشه سر میزنیم به وبلاگت. بیا و دست از لجبازی بردار.

سارا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

بچه چقدر لجبازی!
خوب بنویس دیگه! وختی پیدات کردم که تعطیل بودی!!!

http://rechargeme.ir/ پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://rechargeme.ir/

http://rechargeme.ir/

رسول جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://bmirasoul.blogfa.com/

تو بــــرا ی خلـــقت حــوا بــه دنـــــیا امدی

پس تو پیــش از حــــضرت دنیــــا به دنیا امدی

اشک با تو از دل زهـــــرا تولد یافته است

مــــادرت دریــــــا خودت دریــــــا به دنیا امدی

جای زمــــــزم عشق از زیــر قدمهایت شـکفت

بانــــوی بانی بــــــاران تـــــــا به دنـــیا امـدی

بعــــد توضــــرب المــــثل شددختـران بابائی اند

زین ســـبب تو زیــــــنت بــــابـــا به دنیا امدی
...

روز میلاد حضرت زینب (س)، روز آفرینش صبر، روز وقار، روز شکوفایی دست های مهربان پرستاری است.
ولادت حضرت زینب(س) مبارک باد »[گل]

«این بانک، ملی است»

رسول دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:12 ب.ظ http://bmirasoul.blogfa.com/

منتظران بهار! بوی شکفتن رسید
مژده به گل‌ها برید، یار به گلشن رسید
لمعه مهر ازل، بر در و دیوار تافت
جام تجلی به دست، نور ز ایمن رسید
نامه و پیغام را رسم تکلف نماند
فکر عبارت کراست معنی روشن رسید
زین چمنستان کنون، بستن مژگان خطاست
آینه صیقل زنید دیده به دیدن رسید

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد “امید”

هزار و سیصد و نود” بهروزی”

هزار و سیصد و نود و سه” لبخند زیبا”

سعادت ،
سخاوت ،
سربلندی ،
سروری ،
سلامتی ،
و سرور

که بهترین هفت سین زندگی است
را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .
سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

«این بانک، ملی است»

رسول سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://bmirasoul.blogfa.com

تو کریمی، تو بزرگی،ای تو مولای بهشت
تو نگاهم کن نگاهت را خریدارم علی

توبه کردم باز اما من شکستم توبه را
تو امامی ،مقتدایی، من ولی خوارم علی
...
[گل][گل][گل]
پدر ای سایه تو بر سر من
کی رفته ای از یاد واز خاطر من
پدر ای که نگاهت لطف خداست
تو را خلق کرده بتی در دل من
...
[گل][گل][گل]
میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، و روز مرد مبارک باد!
[گل][گل][گل]
«این بانک، ملی است»

نرگس یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از وبلاگ خوبتون
بنده موضوع پایان نامم موانع و چالش های محاسبه سود واقعی بانک ها می باشد برای جمع اوری داده هام باید از پرسشنامه اسنفاده کنم از شما تقاضا داشتم بنده را راهنمایی کنید در این زمینه
ایمیل بنده 93narges@gmail.com

جوون جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز سوال دارم اونم اینکه کارمند بانک خصوصی بهتره یا دولتی و مزایاش چیه؟

امیان چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
منم همکارتونم البته تو یه بانک دیگه
اگه دوباره باز کردین لطفا به من خبر بدین!

محمد شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:45 ق.ظ https://play.google.com/store/apps/details?id=ar.nakhl.melon

https://play.google.com/store/apps/details?id=ar.nakhl.melon

afsoon سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام ۱۰ سال پیش گذاشتی و رفتی
بیا و بنویس:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد